Award .....

Receive this award from Atie

Tenkiu...walaupun akak ko ni allergic sket ngan kale pink...tapi sebab orang dah kasi kite kene trima. Yang pasti...beautiful ke akak ni???? auwwwww

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda



7 sebab saya bangga jadi perempuan.


  • Jadi perempuan selalu didulukan.."Ladies First"..ade ke org sebut "Men First"??? nan ado

  • Aku bangga sebab kromosom XX aku gerak lebih laju dari XY..makanya lahirlah aku sebagai juara hohoh..(apa aku merepek ni?)

  • Boleh pakai cantik2 walaupon bukanlah cantik sgt pun apa yg aku pakai

  • Boleh pakai high heels, stiletoes....org lelaki buleh ke? Yelah korang pun buleh gak pakai..tapi tu pun kalo kaki korang pendek sebelahlah kan..nak kasi belen..

  • Aku bangga sebab bila org melatah..org x sobut....Oh Abah...mesti nak sebut ooo MAK

  • Pada pompuan2 yg biasa kene period pain..bulehlah cuti tiap2 bulan tu. Dulu aku slalu cuti kalo time period..tp skrg ni dah kurang sket..mcm dah x seteruk dulu lagilah..

  • Jadi perempuan ni sronok.

To all my lady friends out there. Amiklah award ni. Tak kesahlah korang cantik ke tak...yang pasti "kejelitaan adalah hak milik setiap insan"........

4 comments:

manisz said...

weih.. bukan aku kasi ko jugak?

*napa tk time kasih kat aku, huhuhuhuhu*

ira82 said...

salam kak sheila..teruja nak amik award nie...nanti akak kene amik tag kat blog ira lagie...2 tau...hehehe...selamat ber'tag'...i likeeeeeeeeeeee...

sheila said...

sham,
ko ada kasi gak ke?? huahuahua...
mak tak prasan nok

ira,
ko x baik tau dera akak ko ni...

CuTeMiUt78 said...

uish.. ada award la plak.. heh..heh..heh.. mekacih la sudi nak kongsi2 kan award.. skkke tau..