Klakar Siut :: Part 2::

Korang nak gi mana? Aku lom abis lagi ni....

Jangan korek idong anak korang ngan jari..gunolah cotton bud. Kalo guno jari anak tu sendiri takpelah jugakkan..guna jari korang harus jugak besar serombong baby tu nanti

Apa kejadahnye orang ni leburkan anak dia dalam aquarium tu sekali....sib baik ini cuma illustration saje..kalo lah bebetul camni..rasa nak ketuk je bapak dia tu

Jangan ikut cara ini ye. Hehehhehe..

Agak2 kalo si bapak tu keringkan rambut dia kat dlm mesin basuh tu camna jadinya gak eh...


Cara itu hanya utk org tuo yo...best eh kalo org urut camtu kek den...


Ni mmg bodo gila babs punya ni...hehhe

Sekianlah saja.......dah xde continuation lagi dah.

2 comments:

Aida Alias said...

ni sama kes cam pak pandir.. sampai anak mati pun tak tau lagi..heheh

sheila said...

tp mesti ada gak kes manusia bodo cenggini...tu yg byk baby jadi mangsa tu