Madam Lim's

Semalam aku chow cin cau awal dari ofis semata2 nak gi Jusco AU2. Ada JCard Day. Tapi walaupun aku balik keje awal..lepas habis shopping aku sambung buat keje ofis sampai kul 3 pagi tau. Mak kefenatan ni.

Setel acara menabung kat Jusco perut si isteri dan suami adalah lapar. Sang suami beriya memikirkan apa nak dimakan..tapi si isteri sibuk mencari counter nak redeem voucher di Jusco. Haruslah cepat bertindak. Rugi kalau tak tukar. So skrg ni aku ada voucher rm70 utk dijolikatakkan.

Sang suami memilih tempat ini utk acara seterusnya.


Madam Lim's. Aku rasa cam penah je makan kat kedai ni. Tapi tak ingat kat mana..tapi Mr. Kay kata dia x penah bawak aku. Habih..ngan pakwe mana pulak aku gi makan...blink blink

Muka omak lapar & anak yg ceria setelah habis sebotol susu

Muka abah yg terkejut kekonfiusan..

Makanan yang diorder.
Clockwise: Terung Sambal, Kam Cheong Sotong (cam sambal gak ni), tomyam and Tofu with Minced Chicken.
Total bill was RM37.20 only. Price affordable ... Taste cuma so-so sahaja. Not up to the standard of my tekak yg gile gelojoh.

6 comments:

CuTeMiUt78 said...

oopppss.. gitu ke.. harga skit punya blh thn.. tapi just so..so.. je..

Aida Alias said...

suka la tgk gambar mak dia ngan kyra itu.. sesuai bersama...

manisz said...

arrghhhh Kyra.. rindunya kat Kyra.. ko cium2 dia bagi pihak aku yer La..

btw, nanti bila aku ke KL.. kita pergi makan kat restoran Cheng Ho yer.. aku sgt2 teringin nk mkn kat sana..

dis time if i go to KL, 4 sure i will call you ok.. *nk jumpa Kyra*

sheila said...

kak rina,
rasanye biasa2 je..tp las wik SIL kite kata kalo gi situ makan mi hailam dia..baru ada kick

kak aida,
heheh..sapa lagi cute ni?? omak eh ko anak eh?

sham,
ko..bile ada kyra baru ko tau no. tipun aku kan..sampai hati ko buat aku camni..
tp kalo ko dtg kl..ko nak stay kat umah yg cenonit ni pun no hal..

manisz said...

4 sure.. 15 may mmg aku ada kat KL.. ada keje kat gombak.. maybe aku leh tido kat umah ko kan.. merasa masakan ko..

eh shila.. ko g kat blog filla.. then ko klik kat blog yg nama R3FFA.. aku nk ko tgk budak tuh? aku baru perasan dia budak SS14, budak sabah.. aku tau pun sal dia gtau aku.. kakakakakaka.. aku tk perasan lahh.. puas gak aku telek muka dia td.. haaaa last2 baru ingat.. aku sajer ah tnya dia mana dia stay kat bandung.. tu lah mulanyer..

sheila said...

sham,
tak prasanlah aku..
gamba dia kekecik sgt..tp bukan budak grup P kan???