Mak Takde Niat Nyah

Entry ni ditujukan khas buat Sham sebab dia buat satu entry khas utk aku kat blog dia.

Saudari Sham,

Sesungguhnya saya bagi pihak diri saya ingin memohon maaf kerana tanpa niat atau dengan tidak sengajanya telah menutup pintu blog saya untuk tatapan rakan-rakan blogger yang lain.


Untuk pengetahuan saudari, telah berlaku sedikit bencana ke atas template blog saya sehingga menyebabkan saya terpaksa mengambil keputusan drastik untuk tidak membenarkan blog saya ditatap oleh sesiapapun kecuali saya selaku penulis blog ini.

Diharapkan surat pemberitahuan yang sepatutnya dihantar lebih awal kepada saudari mampu "mensejukturunkan" atau dengan kata lainnya "cool down" tahap kemarahan saudari.

Akhir kata


nota betis: dah lama mak tak tulis surat nerd camni tau.

3 comments:

manisz said...

ooo ni lah rupa blog baru ko yer Nok..

tu nk aku baca i'm sorry tu dlm nada Amir Raja Lawak ker?? huhuhuhuhu..

surat anda saya terima seadanya.. Apology accepted..

psstt.. leh tak wat kn blog mak 3 columns..? tukar header skali.. leh? leh lah Nokkkkk.. mak dtg KL mak blanja ko ek Nok.. blog mak tu tk ceria lahhhh..

sheila said...

cik sham,
takat nak tukar blog ko jadi 3 column tu mak no hal...
tp bab nak buat header tu..masalah tu..
mak punya pun kawan mak yg tlg buatkan..tp tantekkan

ko nak..nanti aku mintaklah tlg member aku ni watkan..tp ko kasilah dia upah..sebab dia bukan org IT..dia org akaun je..cuma kretip sikit orgnya hehehhe

manisz said...

bab header tu tk per lah lagik.. jadikan aku 3 columns lehh.. g satu.. ko tukarkan skin bleh? hok lawa2 skit.. ai windu skin ai yg seksi dulu tuhhhh..

bab tukar skin nie aku mcm lemb lahhhh.. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee..