Saspender

Ni dah bulan 4. Ramadhan taon ni jatuh mid August. Poso sehari pun lom diganti laie ni..apolah nak jadi den ni..dah nak tumbuh tanduk gak eh.

Tapikan..poso lom ganti..ado hati nak pikir ghayo ni nak pakai theme kale apo. Agak2 kalo den tanyo soalan ni kek en. suami den apo soalan saguhati dio nak kasi kek den kan..ehehhe

Korang dah pikir ko nak pakai baju kale apo..nak pakai baju apo xyahlah tanyokan. Dah tontu2 korang pakai baju berunsurkan kemelayuan yang penuh keanggunan dan kesopanan. Ado ko korang2 time ghayo pakai suar jeans ngan t-shirt buruk? Takdokan....

Dalam palo otak ni ghaso cam nak pakai kale kelabu..tapi den ni dahlah mondung tahap nak ujan lobek..ado hati nak pakai kale camtu. Tapi den ghaso ghayo taon ni cam best sikitlah sobab eh den dah ado Kyra...alhamdullilah


Maaf yo kengkawan..harini dennyo mood adolah: Mood nak bercakap dlm loghat kg den..

7 comments:

Tijah said...

den taun ni ijau la gek eh. moh la kito. donga nagoya ado buek sale gilo2...

manisz said...

psstt.. bukan ko sorang jer tk ganti.. aku pun sama.. pastu ada hati gak cm ko pikir nk tmpah baju ke nk beli dh siap.. hehehehehe..

eh kaler kelabu? ok per.. ko amik yg tone sikit.. jgnlah kelabu seme.. kelabu cmpur kale2 lain skit ke..

e_ja said...

baca entry ni baru terpikir yg akak ponn lom pikir lagi taun ni nk guna tema kaler apa..huhuhu..

sume kaler dh ada ni..haa merah lom prnh lagi..tp cam x rela jer nk pakai merah..sangatlah menyerlah kan..

choO choO toot toot said...

aku leh poso kan?

sheila said...

kak jah,
bilo gak eh sale tu? janji bukan kain banjir cam dulu tu..hehe

sham,
itu yg aku pikir..
kelabu tapi ada bunga sikitlah

kak eja,
pkir baju je ke? posa dah ganti?

choo,
ko buleh pose..tp ko tgklah tahap kesihatan ko. by the time ramadhan nanti pewot ko dah beso..tgklah kalo larat..tak pedih2 ulu hati..oklah..

CuTeMiUt78 said...

eemmm... yelah.. tak terfikir lagi nak pakai tema apa.. sama ler kita pun blm ganti pose lagi

sheila said...

kak rina,
baik ganti cecepat..