Saya Fomfuan Okay!!

Sila salahkan Abg Daniel. Sebab Abg Daniel yg telah menyarungkan kopiah busuk pemberian Atuk Jamil dia kat pala anak Ammi. Abah pulak telah bersengkongkolan dgn Abg dalam perkara ini.

Ammi tak bersalah. Ammi cuma dipaksa amik gamba ni je. Ampunkan Ammi anak Ammi.......hehhehe

Dia marah ok..org pegang2 kepala dia.

Kembang2 idong dia excited tgk muka abah dia....yelah org rindu kat abah..baru sehari x jumpa dah sebuk nangis jerit2...ishhhhhh..ini x buleh jadi ni

6 comments:

ira82 said...

kyra yang jerit ke ammi nyer yang jerit rindukan ayah nie???

Aida Alias said...

kecik lagi muka budak senang berubah2.. sok beso cun tu.. so semua jgn tgk pada rupanya.. tgk pd bajunya hehe

sheila said...

ira,
ammi dia rindu x jerit..
nangis sedu2 je sambil tipon..ckp sorok muka bwh bantal..takut org dengo hahahha

kak aida,
yelah..kengkadang muka cam lain..besok cam lain lak..kalo camni kenelah beli baju cantik je ye...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. gitu ya.. ni sapa yg rindu2 ni

choochet said...

jeles tak ko ?...

sheila said...

cutemiut,
2-2 rindu sebenarnya..

choo,
jeleslah..nak susu cari ammi..nak tido cari abah