Tak Cantik Ke??

Tak baik tau dia ckp aku tak cantik.

Tadi gatal sangat tangan tu gi buat quiz kat FB..amik ko...dia ckp "anda secantik nenek kebayan"...shilakak wetullah...
anda memerlukan pembedahan komestik dengan segera kerana tahap kecantikan anda amatlah memepesonakan sehingga tiada seorang pun ingin mendekati anda.almaklumlah anda kan terlampau nau cantik.anda dinasihatkan menggunakan produk sendayu tinggi kerana dengan sendayu tinggi,akan mengubah anda menjadi cantik macam iklan kat dlm tv tu..hahaha

3 comments:

e_ja said...

wakakaka..akak pun try lagi main kuiz fb ni tau..harus ku try bila2 nanti..hehe..

sheila said...

kuiz kat sana belambak2...antara nak buat ngan tak je..

tp kengkadang tu..soalan dia merepek2....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.heh.. blh plak jadi cam nenek kebayan..ada2 je