Apa Main Lidah Ni?

Korang penah tak bila jalan sorang2 pastu ada jantan gatal buat muka cam syial..pastu main2 lidah..eeeeeeeeeeeeeeee...tolonglah. Tak kose aku nak tgk lidah ko tu...mak geli tau. Ko tu ntah gosok gigi ke tidak ntah..ada hati nak tunjuk2 lidah kat orang.

Apsal tetiba aku cerita pasal jantan miang lak ni. Ni sume mesti kes sambil tengok gamba anak sambil teringat malaun2 samdol tu.

Ni bukan jantan gatal yg dok julur2 lidah tu...ni kalo korang tak kenal..korang mmg sesuatulah..

Ni mak nak cite pasal anak mak yg sorang ni. Mmg sorang jelah pun anak aku. Lately ni suka sangat tau main sambil jelir2 lidah camtu. Pastu meleleh2 je air liur dia.

Cuba tgk tu..asal aku panggil je nama dia nak snap gamba..itu lidah dia mesti kluar jugak kasi..ayoyooooo. Mesti Kyra rasa ni pose paling "in" kot..

4 comments:

manisz said...

mungkin jugak dia gatal nk tumbuh gigi kotttt..

sheila said...

sume org cakap camtu ise..
aku ari2 dok cek gusi dia..xde pun tanda2 nak kuar gigi..cam terkatup rapat je hehheh..tak sabar tul aku ni kan

babyluv_ayang said...

dapat perangai baru ler ni yek....heheheheh...kalau budak kecik main lidah mcm gini mmg comel yg amat tapi kalau org tua yg main...mengelikan....hehehh..

sheila said...

kak fara,
kalo org tua yg buat rasa nak pelempangkan aje..