Apa Yang Penat Sangat Tu?

Selasa..balik keje sendiri coz Mr. Kay buat training kat JB. Fenat tau naik turun LRT ni.

Sampai rumah KakSu tgk dia tengah gelak sakan ngan MakSunya. KakSu kata sekarang ni dia kurang nak tido petang. Petang nak main aje.

Masa kuar dari rumah KakSu dia dah 18x nguap..amboi. Tadi kemain gelak sampai je kat tangan Ammi terus ngantuk?? Aku cuak gak..sebab slalunya dia mesti nak dengar Abah nyanyi2 ABC sblm tido..tp sebab dia penat sangat kot letak je atas tilam dia terus zzzzzzzzzz..boleh camtu?

Abih Ammi pun nak main aucak2 ngan Kyra..apalah Kyra ni.

Sangat lena sampai aku snap2 sebelah tinge dia pun dia x sedar. Slalu tu berkeliplah jugak mata dia bila aku snap..sebab fon ni kuar bunyikkan.

6 comments:

ira82 said...

Okey le 2 kak...Kyra tau ammi die letey keje...hehehe...sok dah semakin besar pandai le dia ajar ammi die lak..:)

eya said...

ngantuk sgt la tuh..

sheila said...

ira,
sok dah besa sket takut dia yg x kasi ammi dia tido

eya,
abih..pepetang dh x reti tido..nak main je

CuTeMiUt78 said...

penat bergelak la tu.. :D

babyluv_ayang said...

nottiler ammi dia amik pics....member tgh best tidur...babap ler ammi ni nanti...

sheila said...

cute,
yelah kat rumah babysitter tu ramai yg suka duduk keliling dia..jadi kurang tido kat sana..

kak fara,
time nilah boleh dapat gamba yg cantik..kalo tak tu manjang dai bergerak2 je hehe