Gigi Band

Apa...aku dan Gigi Band? Oh tidakkkkk..Gigi Band aadalah untuk adik ipar aku..ayaa..kan ayaa kan???

Ni entry tentang aku dan gigiku..hohoho. Aku baru prasan yg aku suke nau amik gamba tayang gigi. Ke mulut aku yg xleh nak katup? Tapi apakah aku Cik Jo? Aku rasa aku tak jo..cumanya tulah..asal amik gamba je mesti tayang barisan gigi ka-pak milik aku ni. Lepas ni nak try amik gamba tutup mulutlah fulakkkk...

2 comments:

babyluv_ayang said...

lagi nampak gigi lagi lah terserlah kemanisannyer, sheila...heheheh..sweet ler...

sheila said...

ni kes ambik gamba xleh tutup mulut..nak jugak amik gamba versi gadis ayu senyum tersimpul haahhaha...ni manjang terbukak je mulot