Kite Penat Miiiii

Dah penat mandi manda...si kecik ni dah mengamuk.

Penat sangat gak nye. Bagi minum susu nangis...bagi makan nangis..dah ngantuk gila dah tu..

Masa ni ok lagi..boleh gelak2


Nampak tu..kerak2 kat tepi mulut tu..tak sempat Ammi nak lap2 mulut kasi bersih. Kyra dah ngamuk nak tido..lom sempat sampai bilik dia dah tido.


Bak kata Atuk Jamil.."baru Atuk dengar dia nangis"..


selama ni jarang2 org dengar dia nangis..sebab dia bukan jenis yg nangis x tentu hala..tp semenjak umo dia nak masuk 4 bulan ni..fuyooooo..sikit2 nak nangis..sikit2 menjerit...panas sikit nangis jerit2..fan tu kena ngadap dia sorang...bila pakaikan selimut...selang 3-4minit..simut tu sure duduk bwh badan dia..adoyaiiiiiii..


ni mmg confirm anak Abah..kalo anak Ammi..tido siang pun gerenti pakai simut..

6 comments:

eya said...

ko tdo siang kai simut?
sejokkah?

CuTeMiUt78 said...

eemmmm.. sian dia.. nak tido sgt dah tu ya.. tenang je tgk baby tido kan

sheila said...

eya,
kalo panas pun aku pakai gak..
simut sampai dada..tp kipas full speed..gilo den ni

cutemiut,
tulah cam best je..ske cium2 dia time tido..hehhehe..rasa cam nak suruh bangun

Aida Alias said...

fan tu jgn halakan kt dia dekat sgt.. jauh2 sikit takpe.. sipi2 gitu.. takut lelah nanti..

babyluv_ayang said...

kyra mcm sis kyra dia ler...hehehe...tak suka berselimut...hehehehe...geram ajer...kita takut dia sejuk...tapi dia lagi tak suka...

sheila said...

kak aida,
fan tu masa memula dia nak tido biasanya mmg menghala ke dia sorang je..sbb bila kepala fan tu pusing hala lain dia jerit2..eeeee geram je..tp bila dia dah nyenyak..mmg alihkan

kak fara,
yelah kite takut dia sejuk..sbb sy jenis x tahan sejuk..skali dia ni keballah pulak