Kite Pun Nak DiGegirlkan..

Camni ke ha pakaikan anak mende kat kepala ni? Apsal aku rasa cam pelik je. Apa nama mende alah ni pun aku tak tau. Headband ke?

Bila aku pakaikan Mr. Kay sibuk ckp..nanti pala dia sakitlah..ketatlah..tinga dia terkapitlah. Oklah tu kalo terkapit..tinge Kyra ala2 piring Astro gitu. Hahahha..x guna betul Ammi dia ni..buleh lak ngutuk anak sendiri.

Actually..lama dah aku bli benda ni..dari sebelum Kyra dibotakkan lagi. Tapi biasalah aku ni kan suka membeli pastu lupa apa yg aku bli.

Aku tau baju adalah tidak matching sama skali ngan mende kat kepala tu...tapi feduliklah..aku nak testing 1,2,3 ajer..

5 comments:

U-jin said...

tadi tasya tepek kat forum..hah yg ni baru nmpk gigirl....nanti pakai ala2 camni..baru org x ingat boboy..comeinye dia..gigit nanti br tau

babyluv_ayang said...

cutenyer...sheila nantikan pakaikanlah dress n hairband tu sekali....snap pics tau....mesti cute punyer...

sheila said...

kak mas,
kite dah vote dah..sorang skali je buleh..

kak fara,
nanti kene cari byk2 sikit headband ni..yg ada skrg ni flowery sikit..payah nak matchkan ngan baju..heheh

choochets said...

suke anak ko ni senyom tauu...kuar abeh lesong pipits tuh ...hihi

sheila said...

choo,
so silalah tgk part pp anak aku...mana tau yg kat dlm tu pun terikut....hehehehhe...