Sabtu Yang Ala2 Je

Hari Sabtu adalah hari takde sarapan. Aku sibuk layan cite Korea kat channel 303, Mr. Kay bayar utang tido sampai zohor, si kecik tu pulak....pagi2 dah kaco Ammi dia, pastu yak yak, pastu tido..bila bangun..dia main x hengat pastu tido..brapa kali tido ntah menjelang nak tunggu Abah bangun.

Abah bangun Ammi terus siap2..dalam pala otak ni dok aim nak makan kat Ikea. Slalu masuk blog dak peej nampak dia makan mendealah ni.. ya allah..godaan sungguh

Abah yg jalan laju main hantam je segala bonggol or lopak. "Uit..kat dlm buggy tu anak awak tau..bukan anak kucing..sesuka ati je langgar semua mende". Sian kyra kat dalam tu

Fuh..akhirnya dapat gak aku makan Swedish Meatballs ni. Shedap shedap


Mr. Kay makan yang ni. Apa nama menu ni pun aku taktau..tapi not badlah.

Pastukan..bila dah makan hajat dihati naklah ronda2 kat dalam Ikea tu..dah alang2 katanya. Tapi Mr. Kay ni mmg tau. Dia ni kalo aku kata gi sana makan..mmg dia makan n blah. Lepas ni kalo nak ajak dia aku kene kasi tukau tu dialog jadi camni.."Ba, jom kite gi kat Ikea tu makan, pastu jalan kat first floor, 2nd floor, pastu gi Curve pulak" huh.

2 comments:

eya said...

laki sokmo cmtu kan shiela. cube kalo g tempat dia suke tu..lame pon xpe.

sheila said...

eya,
tulah tu..cthnye kalo nak bli kasut bola dia ke..nak bli baju dia ke..