First Mission Settled

Jumaat las wik me & Ina went to OU. I promise to blanja her makan sebab telah menjayakan misi komplot aku tu. Mentang2 ofis tu kitorang yang jaga..mcm2 pakatan kitorang buat...

At first she wanted to lunch at Kenny Rogers but then sampai je kat OU tu..we changed the plan. Since she haven't been to Johnny's...so there we went. Kire aku jadi cam pemandu pelanconglah.

Gamba kat atas tu..aku semayang apa pun aku tak tau..

See her excited face. "Jakun" mmg camtu muka dia hahhaha..

Kuar dari Johnny tu nampak ada Poney punya sale. Up to 70% tapi aku kurang bekenanlah ngan baju yg dia jual tu..ada satu baju tu aku bli tuk Kyra..sampai arini lom pakai lagi. Aku suka tau camtu..budak tu dahlah cepat je membesarnya.

P/S: Ina after this I guess I will have another mission. Mission ni bukan untuk "menjahanamkan" company tapi tuk kebajikan staff jek..hohoho

2 comments:

U-jin said...

jonys lagiks..hehehe..sibuk nmpak

sheila said...

joni lah kak..soanng xyah pening nak pikir...pikir canne nak makan jek