Hagemaru vs Kyra

Lokasi Aku: Diluar rumah babysitter

Lokasi Kejadian: Di dalam rumah babysitter

*********************************************************
Suasana didalam rumah babysitter kedengaran agak bising dengan suara kanak2.

Kanak-kanak 1: Sinilah Hagemaru...datang sini
Kanak-kanak 2: Hagemaru..mari kat abg Afiq
Kanak-kanak 3: Ayeayu...tini tini..(dengan pelatnye..)

Aku: Assalamualaikum...sambil menekan bell diluar rumah

Kanak-kanak 2 (Afiq): *Bukak pintu* Eh..Ammi Hagemaru

Aku: Sapa Hagemaru ni?? Sambil buat muka konpius

Kanak-kanak2 (Afiq): Kyralah Ammi..dia suka buat mulut mcm hagemaru....

Aku: Hohoho?

*********************************************************

Balik rumah I was like...buntu memikirkan apakan rupa sebenar si Hagemaru itu.

Kat ofis tanya Ina..katon hagemaru tu camne..si Ina suruh balik bukak channel 611 kul 8. Balik tu laju je aku book tv kul 8..nak tengok hagemaru..dan inilah dia....


Hagemaru yg suka menjelirkan lidah

Si kyra pun sama jugakkkk

Dan lagi...

Maka tidak syak lagi nama itu dorang kasi kat anak aku. Blasah jelah..namapun budak2

8 comments:

U-jin said...

lo nest srupa lar....look a like...wakaka..
k.mas suka tgk citer ni...kelakor...hagemaru ni suka kencing malam taw..

iNa said...

hagemaru pon cute ape...hehehe :)

maryati said...

Kak Sheila..
Anak buah ati yang kecik sekali tu pun kitaorang panggil dia hagemaru, tu pun sebab dia botak dan bulat cam hagemaru

sheila said...

kak mas,
si kyra pun kencing malam jugek..
tp dia pakai diapers..x prasan pun bile kuarnye heheh

ina,
yg best tu..10 perkara pelik

atie,
ahhah..
anak buah akak yg kat kg tu abg & kakak dia panggil apantah lupalah..tp katon yg asyik kuar hingus je tu..

babyluv_ayang said...

apa pun kyra lagik comel....alah cutenyer la hai ngan lidah terjelir tu...heheheh...

sheila said...

kak fara,
mmg habit dia since lahir lg..
gamba ms dalam hari pun ada gak yg lidah terjelir tu...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. apapun kyra sitll cute tau.. :D

sheila said...

thanks