Nak Ammi ke Nak Pinggan Ammi?

Sunday tu sebab aku lambat b/fast jadinya lambatlah jugak aku lunch. Kenalah lunch sorang2 gitu. Tapi cam x bestlah kan makan sorang2..itu feel x mari.

Aku pun hantam boh segala lauk yg ada kat dalam pinggan...bawak meja kecik and makan kat dalam bilik adik bujang aku. TV kat depan Mr. Kay buat tengok bola jadi Mama telah melarikan diri masuk bilik Ayang untuk tengok cita Indon kat TV3 tu..Dongeng apantah tajuknya. Layan jelah cita tu.

Mula2 Kyra tengah syok main ngan Kakak Efi (anak sepupu aku)..tetiba bila dia nampak Ammi dia duduk baik punya sambil menyuap lauk ke mulut..dia pun mula agresif. Tak tahan tgk aksi dia aku suruh Daniel snap gamba.

Aku taktaulah apa yg dia aim..mmg gile punya bisinglah mulut dia time ni.

Hampir sampai ke Ammi. Daniel kata...." Eiiiiiiiiii Muma..nampak "bra" Kyra." Aku ngan Mama macam terkejut sbb dia sebut bra tu. Pastu dia ckp lagi "Tgk tu nampak lubang kat bra"..boleh camtu? Baru 7 tawonnnn wooooooo...

Dah dekat sangat dah. Lagi satu gerakan je dah buleh capai pinggan aku..so adalah baik aku blah dari situ.

See..Kyra dah buleh duduk. Skrg ni action wo..sikit2 nak duduk

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. clever kyra ya.. dia minta mamam gak kot

sheila said...

cutemiut,
turn dia mamam belah petang..