SmokeHouse Steambot

Ini adalah makan free kali ke brapa ntahlah. Kat ofis aku ni tiap kali kitorang jual sotkabar ke, jual blank cartridge punye drum ke, jual segala mendelah...kitorang mesti spend duit tu utk makan2. Yelah..apa lagi nak dibuat ngan duit tu kan...takkan nak "jual ikan" a.k.a selfish pulak.

This time kite makan stimbot. Gi makan kat Smokehouse Stimbot kat Dataran Glomac Kelana Jaya. Kedai ni betul2 sebelah ngan kedai Ikan Bakar Fend yg aku gi aritu.

Kedai adalah sunyi. Hanya kami berempat je yg ada kat dalam tu. So kedai tu adalah sepenuhnya milik kami. Mamat yg baju biru cair siap sendawa, kentut secara kuat lagi. Dia mmg raja segala angin.

We took 2 sets for 2 person pastu..dengan prasaan yg sangat tamak gi tambah 2 shrimp fried rice. Sudahnya juadah yg dah terendam duduk kat situ tak dihabiskan..masing2 dah jadi cam dugong....

Total makan 4 org adalah RM60.80

1 comment:

manisz said...

opis aku pun ada gak jual2 balik mende2 gitu, photostate personal pun ada byr.. so duit2 tu seme.. tak taulah plak aku ke mana..

rasa tak der plak wat mkn2.. lau mkn2 tuk bday bulan2 tu.. hok kutip duit rm10 sebulan.. ermmm.. bestnyer lah lau opis aku buat gini jugak..