:: Tag :: 5 Perkara

Tag adalah sesuatu yg indah bila kita kekeringan idea. Time kasih yo Ina.

5 nama timangan
a) sheila (ni nama paling ramai org guna)
b) nest (ni nama geng2 dalam forum panggil)
c) angah / makngah (adik & anak2 buah panggil)
d) La (Mr. Kay panggil)
e) makndak (anak2 buah belak Mr. Kay panggil)

aku rindu nama timangan yg ni..shill ngan baby..(dua2 ni arwah aca panggil aku..)


5 sifat/tabiat buruk
a) suka gigit kuku
b) tak boleh tengok ada balance dalam akaun
c) sangat cepat menangis
d) malas lipat kain
e) suka membebel


5 makanan kegemaran
a) semua jenis kari...
b) tosei
c) roti bakar
d) soto or apa2 yg bersup
e) of courselah masak lomak cili api..


5 subjek pelajaran paling suka
a) Pend. Jasmani (ni kes malas blaja)
b) English (walopon x brapa nak pandai ckp omputih)
c) Agama (aku score A1 ok masa SPM..walopon ustaz & ustazah denda aku sbb pakai pinafore)
d) Shorthand (aku suka gak sbb aku senang nak score A+..4.00 sapa xnak wei..)
e) Apa lagi ye?? patutlah x brapa nak pandai..xde subjek yg paling dne minat hehhe


5 benda wajib dlm purse
a) Duitlah (xde yg ni xyahlah bawak kulu kilir purse tu)
b) IC (mak warganegara yg sah ye..)
c) Kad ATM Maybank...yg lenlain kene sorok kalo tak tu slamat
d) Kad Bonuslink, Jusco & segala bagai points collection cards
e) Kad Nikah (supaya pasangan aku tak lari nyorok kat blakang pintu hohoho)


5 topik yg biasa dibual bersama pasangan/teman
a) pasal kerja Mr. Kay..aku kene tau ni sebab duit dia duitku jua (gelak ala syaiton didalam hati)
b) skrg ni pasal Kyra
c) resepi (walaupon tak brapa nak masak..tapi gatal gak nak amik tau)
d) topik pasal "sale"...
e) kalo ngan Ina..sume kitorang bualkan..


5 mangsa tag....
a) Kak Tijah Lawa
b) Atie
c) Kak Liea
d) Tasya
e) Kak Fara

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemm... gigih membuat tag ya..

eya said...

ye..sy x kene tag..yahooo

Tijah said...

ala kau nih..kok den buek abes la penyamaran den selamo nih...

sheila said...

cutemiut,
dah xde idea nak buat n3 lain..malas satu hal jugak

eya,
next tag giliran ko

kak jah,
ala..skali skala nok..
wat the problem