:: Tag ::

Entry kali ni tugasan yg dak Ira bagi. Dah gila lama duduk terperuk dalam draft box aku. Akhirnya kuar jugak n3 ni...


1. Bekas kekasih saya adalah
Ramai...tapi yg paling x boleh blah adalah Sahak. Yang paling lomantika di'amor adalah Sam..

2. Saya sedang mendengar...
lagu She's Gone dari playlist Mr. Kay kat Imeem

3. Mungkin saya patut..
lipat kain sebab pembukitan kain2 tu amatlah dasyat...kyra boleh ilang dicelah2 kain hohoho

4. Saya suka
Duduk dalam keadaan gelap tapi Mr. Kay suka bukak suma lampu yg ada kat dalam rumah

5.Sahabat2 saya
kebanyakkannya adalah cyber friend. Tapi sahabat enjin susah mau mati aku adalah Ina. Dari zaman sekolah membawa ke zaman bekerja...kitorang tetap seiring sejalan. Sume nak share..sib baik laki kitorang lain2....kalo itu pun share jugak...hadoyaiiii..x kose mak nak pikir

6. Saya tak paham..
kenapa lift rumah saya slalu rosakkk...repairlah woiiiiiiiiiiiii...

7. Saya kehilangan
cinta tiga dimensi...hohoho..tetiba kluar lak lagu Lefthanded kat sini..

8. Ramai yang berkata..
"bak kata orang".... kenapa nak kata org lain....

9. Cinta itu adalah..
Indah

10. Di suatu tempat, seseorang sedang..
tido dengan lenanya sambil menghisap puting

12. Saya akan cube..
cam ko gaklah Ira....cuba untuk slim down

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud..
forever...for ever ever...

14. Telefon bimbit saya..
Sony Ericsson W810i

15. Bila saya terjaga
saya mesti gi toilet shi shi dulu.....

16. Saya paling meluat
tengok org yg berlagak cam nak mampus. apa ko ingat ko bagus sangat?

17.Pesta/ Parti adalah
tempat yg semestinya adalah makanan. Kata nak kurus..tp makan tetap mau sebut

18.Haiwan yg paling comel pernah saya temui
kucing jek

19. Peringkat umor yg paling menyerenokkan saya ialah..
20-24 tawon. Masa ni ikut suke je nak kuar pukul brapa pun...pastu bercinta bagai nak rak...

20. Hari ini..
hari Khamis. Pagi tadi gi klinik sebab sakit pewottt

21.Malam ini saya akan..
tidolah.

22. Esok pula saya akan..
pegi keje cam biasa

23. Saya betul2 inginkan ...
untuk pegi holiday.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
muka adalah berminyak...menci

25.Pusat membeli belah atau arked permainan..
shopping complexlah....

26.Makanan barat atau jepun..
barat

27.Bilik yg terang atau gelap..
gelap

28.Makanan segera adalah..
sedap especially Maggi

29.Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"Kiya bobom ye..ammi ada keje"...padahal ammi dia nak bertenet hohoh

30.Siapa yg ingin anda tag..

Noorshamriza binti Abdul Razak
Suraya Hani binti Shahidan
Haslieana binti Mohd Kholib
Syariza-Annur binti Idris
Natasa binti Mohd Johari
Mastura binti Osman
Khamsehar binti Johor

1 comment:

U-jin said...

Akan ku peram lak kat my draft..muehehe