Tekak Aku Yang Nak

Serius..mmg tekak aku yg nak makan nasi..aku taknak pung.

Disebabkan tekak aku tarik2 aku gi kedai tu..makanya aku terbeli nasi goreng ni..siap letak tauhu lagi..yg pasti tekak aku nak makan cili potong jugak dipagi hari.

Air ni aku yang nak bagi mempermudahkan urusan aku di'kantor' kecik. Tak minum Nescafe O kaw ni...sembelit aku. Aku adalah penagih Nescafe..sehari tak dapat rasanya macam miong je aku ni. Ada ke pusat serenti untuk penagih cam aku ni?

3 comments:

manisz said...

kalau ada aku nk joint..

baru ni 3 hari aku tk minum nescafe.. dr jumaat smpai ahad.. konon nk reduce lah kan.. cuba replace dengan air lain..

skali hamikkkkk kat aku sebijik! mak migrain okkkk.. mknlah baper bijik segala jadah postan.. adalah tidak effective okk..

last2 monday tu aku minum nescafe jugakkkk.. eiiiiiiiihhhh, elok ko.. after 1hour aku tk sakit kepala dahhh..

sungguh addict!

sheila said...

sham,
kalo ade pusat serenti tuk penagih neskepe ni we go togeder2 lah ye..ada fren

kalo migrain makan ponstan mmg x jalan...kono makan synflex..baru kuek sikit penangan eh

CuTeMiUt78 said...

uish.. sedap nya.. tgh lapo ni