So Sweetttttttt...

Ada masa aku ingin dihargai...
Ada masa aku ingin dicintai...
Ada masa aku ingin lalui detik2 penuh romantis...
Tapi apakan daya..


Ni apa kejadahlah pulak bermadah seloka ni??


Gamba ni dah lama dah aku snap. Awal bulan ni rasanya..tp biasalah roh malas sudah menyerang...obatnya payah nak dicari.

Romantikkan... dia mesti nak propose awek dia. Belon ni dia letak dekat Bangunan CGC kat Kelana Jaya tu. Banyak ke ha duit lelaki tu sampai sewa2 belon bagai..tapi yelah..cinta punya pasal..lautan api sanggup kuredah..

Aku curi2 amik gamba ni masa Mr. Kay park keta sbb nak cash out duit.

Dia masuk dalam keta aku cakap camni..

Aku: Best arrr sayang Bryan ni .. romantik

Mr. Kay: Romantik? Saya nak gelak je ni

boleh camtu? tapi itulah hakikat yg aku kena terima...en. suami yg aku nikahi mmg tak romantik tapi aku tau..dia sayang kat aku

brapa banyak tapi da ayat ko ni??? blasah jelah labu... dah x reti lak nak restructure ayat ni...

6 comments:

eynda said...

Romantiknyer.....harap2 kalau jadi kawin moga kekal hingga akhir hayat la hehe..kalau tak penat je sewa belon :-p
Sama la my hubby pun tak romantik..kalau dia tengok belon ni mesti dia kutuk hehe...tapi kita tahu dia sayang kita :-D

iNa said...

wah......romantiknyeeee...
hehehe...best kan...bahagia hidup...
tp jgn time nk propose je romantik,bile dh kawen harammm..hihihi..

xpelah kak ...
romantik ke x romantik ke...
jji die sayang kite..kan..kan..kan..

sheila said...

eynda..
tulah yek..cinta, sayang x semestinya kene tunjuk

sheila said...

ina,
betul betul betul..

romantik leibh tp dapo tak berasap..bini x bershopping pun xleh gak..hahhaha..

mak mata duitan nyah

Ms Pearl said...

GILA ROMANTIK OKEY!!!!!

MEGAT PROPOSED AJAK TUNANG KAT SUBANG PARADE MASA TENGAH MAKAN KEK! BOLEY?

sheila said...

hani,
oklah tu nyiah..
laki aku ckp ngan gaya rock..

kite tunang bulan 5..xdelah nak tanya aku secara berhemah.."awak..awak rasa kite nak tunang bile" ahhaha..cehhhhhhh