Takde Tajuk Yang Sesuai

Picture was taken when we went to Mid Valley a couple of weeks b4 Ramadhan.

Time was nearly 5 when we had our lunch. Boleh?? Ammi majuk ngan Abah...so no masak2 for the weekend. Tahanlah lapar tu. So, untuk pujuk Ammi yg tanpa pengetahuan Abah, baiknya punya telan quaker oat kat dapo..abah ajak gi MidValley. (tulah sapa suruh x reti makan oat, nestum sume..)

Ye..sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Nak mak nyanyi lagu P. Ramlee ngan Sarimah tu???

Sedang Ammi ngan Abah santap dengan lahapnya..yelah dah kebulur ko..dari pagi tak makan..si anak telah membuat muka yg alahaiiiiiiiii..

v
v
v
v
v
v
v


lidah hagemaru masih belum boleh dikikis dari budak kicik ini..

Mungkin dia bosan..takde sapa layan dia

Dan ini untuk menunjukkan tahap kebosanan adalah pada level 9/10...kire level sebelum dia buat jeritan maut sampai bergegar fudkot kat MV tu....

5 comments:

sayangsayangibu said...

sudah besar ini si dara jelita...
tp muka bohsannya itu...

kesian sungguh dia...meh sini kyra kawan ngan muhammad ariq..

manisz said...

tak baik kan dorang ni Kiya kannn.. mkn jer lupa Kiya... sian Kiya.. meh acik Cham bwk Kiya g Kontan mehhhhh.. alalalalalalalala...

U-jin said...

kyra busan...hahaha..siap jelir lidah lagi..heheh

sheila said...

kak jaja,
kasi dorang kawan..pehtu kito tgk sapo lagi ganeh...ganeh kak anak dagho den ni...

sham,
silalah bwk sham...buleh kurus acik sham dia wo..nak kejar dia

kak mas,
hahhaha..trademark budak tecit ni adalah LIDAH

manisz said...

kang aku amik betul kanggggggggggggg.. ko jangannnnnnnnnn.. aku sanggup jaga lau betul leh bagi kurus..

:-)