Anak Bos den Kawen

Event ni dah lama berlangsung..dah sebulan dah pun.

Ni masa majlis kawin anak bongsu bos aku. Pengantin pompuannya yang berbaju itam tudung coklat tu. Walaupun mekap & baju yg simple she still look beautiful, pretty. Yelah anak org mix kan..

Dari kiri cepat jalan: Kak Ros (bekas seketeri bos aku) gila ko tudung labuh..dapat pengganti dia..amik ko dah tua2 pun x reti2 nak insap, Nurul (anak bos), Kak Seha (ex-marketing staff ofis aku), aku (present seketeri bos aku hahahah), Ina (Account Exec kat ofis aku)..

Motif letak jawatan: sesaja sebab tadi nak explain pasal kak ros..jadi rasa lebih adil kalo letak je jawatan sume org.

Majlis ni dibuat kat Majlis Wilayah je..sebab pengantin tidak mahu bersanding & taknak buat majlis yg grand2 cam abg & kakak dia dulu.

Seriously..sampai ke harini aku still lom tgk lagi muka pengantin lelaki sebab bila buat majlis kat situ tetamu lelaki & perempuan diasingkan. Gambar pun x banyak sgt mengikut kata wife boss aku. So redha jelah. Dia kawin ngan org Lubnan yg menetap kat Australia..dan at the time aku buat entry ni..Nurul pun dah tinggal kat Australia.

No comments: