Cuci Tekak

Seriously..skrg ni otak & tekak aku xleh nak terima makanan melayu..tomyam tu buleh lagilah..sebab masam2 kot. Jadi waktu lunch mmg takde tempat lainlah kaki ni nak tuju melainkan cafe kat bwh ofis aku..


Hari senin aritu aku makan mende alah ni...sangat best.

Tu nama menu yg kat atas tu...punyalah panjang x kose mak nak ingat..mak snap je hehehhe

Yang ni lak menu ari selasa. Meatball with mashed potato & garlic bread...jugak menarik. Gila babeng banyak meatball dia..sampai aku rasa nak masuk je dlm poket...hehheheh

Bos aku tak makan kat kedai ni..sbb dia ragu2 ngan status halal kedai ni. Berbuih mulut kata kedai ni halal..dah ada halal certificate dari Jakim...pun dia tetap xmo makan. Gitulah bos aku..sangat prihatin pada apa yg dia makan. In fact kalo kitorang dapat hamper dari overseas..sume2 tu kene masuk bilik dia dulu..bukan dia kedekut nak telan sensorang..tp dia semak one by one ingredient yg ada kat dlm tiap coklat, cookies tu..kalo ok baru dia kasi anak2 buah dia makan. Itu yg aku sayang kat bos aku ni.....

3 comments:

e_ja said...

uihh mmg mcm sedap je akak tgk sheila..dan2 ni lapar ni..huhu..

manisz said...

fuhhh.. dap nye meatballs ko tuuu. terliur ahkak..

weih. cayalah boss ko.. giler teliti..

sheila said...

kak eja,
mmg best...tp gile byk meatballs tu...sampai rasa cam nak kasi kat org sebelahlah pulak

sham,
mmg sedap sey