I Chose This

Lanjutan dari my previous entry pasal..perlu ke aku tukar susu dak kecik tu kan... i've made my decision. Aku bertukar ke Anmum Infacare.

Memula tu cam nak ye tukar ke Enfalac mcm yg korang suggest tu..tapi Ya Rabbi..mahal gilo wei harga susu tu. Yang dalam tin 900g tu je dah 74++ auwwwwwwwwwww...pastu yg refill pack dlm kotak tu..50++..waduh waduh..

Aku amik jelah ni..lepas cam jadi org gila..belek dari satu tin ke satu tin..after all kyra pun dah consume solid food yg kat dlmnye dah ada ikan, ayam, sayur....jadinya marilah kita beralih kepada yg murah sikit ye sayang.

Harga susu ni dlm 30++ ke.. tp yg ni trial pack 200g..cuma rm12.50 je.

Aku amik yg langkah 2 sebab dia belum setahun. Mr. Kay kata..amik jelah yg langkah 3 tu..lagi 2 bulan kan dia setahun. Ehhhhhhhhh..sesedap rasa je tau nak mempercepatkan proses. Aku kalo buleh biarlah kyra tu kekal cam baby..yg diam je bila dicium, digomol... lagi cepat dia besar..lagi jauh aku rasa ngan dia..nak cium payah..nak peluk payah. Ohhhhhhhhhhhh .. i miss my baby.

2 comments:

chekna said...

anmum pun ok gak pe.. my SIL dulu pun pernah suggest since anak2 dia pun minum susu ni. tp since ziyad dah serasi ngan bebelac maintain je la smpi 1thn. Enfa mmg mahal skit.

rasanya semua mama akan pikir benda yg sama, biar la jadi baby smpi bila2..cam xpuas je nak peluk cium sume, tau2 bila berdiri kepala dah lebih tinggi dri kepala aku(bila aku duduk dia berdiri la..)

sheila said...

nampak gayanya...dia suka susu ni..

aku bukak kotak ari rabu..ari ahad dah selesai..kekejap dia nak susu...

tp dia jenis bukan minum 6oz skali...dia minum 4oz je...