Jamuan Raya

Opis aku ni tetiap kali raya mesti nak buat makan2. Dari staff berduyun2..sampailah cuma tinggal 5-6 kerat pun tetap nak buat makan2 gak. Sebabnya adalah...SERONOK.

Nilah ofis aku...very the simple. PC kat depan tu khas tuk buat main Solitaire je. Pastu penah skali ada cina yg nak beli monitor lama datang..dia suruh aku jual monitor buruk ni. Dia kata.."it seems like this monitor can't be used anymore".. manyaklah lu apek...jgn sesekali men'downgrade'kan mende yg buruk.

Antara makanan yg ada. Semuanya potluck. Aku bawak mi goreng ngan piring, mangkuk, cawan polistrin je. Despatch aku kata.."mangkuk plastersin.." hahahhaha..

The only ladies gaga in the ofis..tp aku punyalah terlebih ga-ga...yg sorang lagi punya tu cun2 je..hahahhaha

Cam terputih lak aku dlm gambar ni. So, sila jgn percaya pada gamba...lom tgk live lom tau lagik

Inilah despatch yg disayangi. Sangat serba boleh ok mamat ni..sebab tu aku penah buat satu entry khas utk dia kat sini.

Agak2 ko nak air panas..bukan segelas dia buat...tapi satu jag beso. Kalo ko nak alih komputer ke, meja ke..sume bisa di atur..siap dia susun cantik2 cable, wire sume..sangat bagus pakcik ini.

No comments: