Kiyya dah pandai majuk

Semalam time lunch.. kyra sibuk nak kacau aku makan. Nak kacau Amuma dia makan. Padahal dia dah kenyang sangat dah time tu.

Aku pun suruhlah Mama marah dia..wahhhhhh..terus nangis bagai nak rak. Pastu letak bantal sekali je aku suruh dia bobom..terus dia landing..tak toleh kiri kanan. Orang lain main tepi dia pun dia buat derk je. Siannye tengok dia time tu..tp aku buat bodo je..kang kalo pujuk kang dia ingat ada org backing dia...no no no.

Adalah dekat 20 minit jugak dia landing camni. Tapi aku snap je gamba terus senyum. Ammi dia je buat2 tak senyum.

Bentang toto..alihkan dia pun dia tetap tak lari2. Kejap tu datanglah hero dia.. Abang Daniel ..nyanyikan dia lagu. Daniel ni jiwa dia lemau sikit...cepat kesian kat org..

See... hasil nyanyian & tepukan abg.. Kiyya dah pun selamat bobom.

Harini...aku sedih sensorang tengok gamba ni..sebab Kiyya kat Seremban. Mama dah berminggu2 sibuk nak jaga dia. Huhuhuhu...

3 comments:

pHat sUe said...

:)) dah beso n dah paham.

ps: sedih pulak la aku bace. emo emo.

iNa said...

Kiya kt sban ye???
meh duk ngan aunty meh...
cian die..
meh aunty pujuk....

eynda said...

Alahai macam boleh rasa je perasaan shila...eynda pun kalau hannah jauh dari eynda mesti eynda yg melalak ...sedih...

Btw eynda ada klik iklan nuffnang 1 ;-)