18 minggu sudah

Baru 18 minggu dah kecoh aku ni kan. Dalam 18 minggu peknen ni mcm2lah jugak aku dah lalu.

1) kemalasan tahap gila babeng..sib baik mak ada laki yg bertolak ansur..leh buat keje2 rumah walopon hasilnya teramat-amatlah ala kadar

2) aku dah rasa makan je terus uwek2..sampai rasa cam malas nak makan

3) dah 4 bulan gak aku tak masak2 di rumah sendiri. buleh kayo tokey kedai tu

4) dlm 18 minggu ni boleh dikira dengan jari brapa kali je aku tido lebih dari kul 9.30mlm..slalunya kul 8 lebih dah sangap..terima kasih lagi skali kat laki mak sebab handle anak dara tu sorang2

5) masa minggu ke 16 aritu bleeding..so hampir 2-3 minggu gak aku tak dokong anak dara tu. sian dia..kengkadang saje je dia datang bermanja2... emo disitu

6) sampai ke harini tekak aku still lom boleh terima lauk yg bernama "ayam".

7) dah 18 minggu..tapi napa perut aku cam ala2 je?? spesis perut kecikkah aku??

8) yang terkini..dalam 3-4 minggu kebelakangan..aku sangat minat tengok cita tamil. yelah kata keturunankan..pastu nak tgk cita ala gado2 je..tembak sana sini. apakah itu tanda baby ni akan jadi seorang "hero" yg hidungnya mancung seperti org India???? akakakkaka..

dahlah..tu je yg aku ingat

4 comments:

iNa said...

hehhee..
kak.........jaga diri bebaik..
wah..kejap je dh 18 weeks kan...
best...best...

pHat sUe said...

* palms firmly on cheeks * :d

way to gooooooooooooooo!!!

maryati said...

kak sheila, terasa sunyi la kak sheila lama x update blog, semoga sihat2 selalu ek, baru leh update blog kan?hehehe

zh-ena said...

salam singgah