Bump at 31wks

31 minggu sudah aku membawa anak di dalam perut ini. Aku gumbira disitu. Sapa yang tak gembira bila doa dikabulkan Allah...sapa yang tak gembira bila akhirnya aku berpeluang untuk mengandung mcm orang lain. Stetmen ni pastu mengundang persoalan.... siapakah dia????

Gamba ni aku amik smlm...masa tunggu Mr. Kay gi order satay.

Yang ni plak ari Isnin. Aku cuti sebab pinggang aku sakit gilo2. Ada bahagian yang aku kene tutup sebab aku terlupa memakai pelindung di'bahagian' itu...hohohoho

6 comments:

Filla ~ Kasih Aleeya said...

muahahaha..siap ditutup2 plak nyerrrrr... sama lah kita 31 week nak masuk 32 dah!!

sheila said...

filla,
haruslah tutup nyiah..ada yg terjojol hahahha. kite slalu berduetlah. dulu ms ko peknenkan kasih pun kan aku peknen gak..tp time tu rezki bkn utk aku..

sayangsayangibu said...

hahahahaa...lawak tui... ;p

manisz said...

La, lau tgk 1st pic tu separuh, ingat yg atas tu perut!!
heheeheheh..

take care!

sheila said...

sham,
belah atas pd perut tu kalo ko tak tau...itu dinamakan 'tetek' kakakakka

chekna said...

wah... segalanya membesar bagai johan nampak... xpe, yg penting sihat!!