Anak Dara Aku Rajin

Seronoknye hati bila kita dapat anak dara yang rajin, hormat orang tua. Indah, bahagia je rasa.

Lepas aku angkat kain anak dara ni kat jemuran, aku letak kat atas sofa. Sebab ingat sambil aku tengok tv kang boleh le lipat. Lepas tu aku pun buatlah keje lain kat dapo sambil abahnye membongkangkan diri didepan tv.

Fuh gila punya baik anak dara aku aritu..takde sket pun nyibuk nak bukak2 sliding door dapo kaco aku. Rupa2nya dia ada baik punye projek.

1) Dia selongkar lemari aku letak majalah ngan novel
2) Dia masukkan baju2 dia yg atas sofa tadi tu dlm lemari. Patutlah cam tinggal sket je bju dia kat atas sofa tu.
3) Tu belum lagi aku amik gamba baju yg dia letak kat dlm drawer kat rak tv


Sekarang ni takpe lagi kiya sumbat baju dalam lemari..dah besar sok ammi nampak dia buat keje camni sebab malas nak lipat...SIAP!!

4 comments:

manisz said...

pinjam buku terima kasih ..... tu boleh??

sayangsayangibu said...

biasolah
yg atas dibawak kebawah
yang luar lotak dalam
hhaha..
rajin kya.... bagusss......;p

chekna said...

biasala tu... anak teruna aku tu pun lebih kurang je.. elok2 dah lipat baju siap letak dlm bakul, tengok2 dah tumbang bakul tu. aku naik hangin, dia boleh buat muka xbersalah je.. tu yg tensen tu..

sheila said...

sham,
buleh aje..meh sms aku alamat ko

kak jaja,
ni kategori rajin yg menyusahkan omak eh

ina,
aku kalo bab kain dah belipat dia ungkai balik...mmg aku cepik je tangan dia...xde nak marah2 je dah...kasi terus