Kyra vs Stacy

Budak kecik ni sangat-sangatlah teruja kalo kat TV or radio kuar lagu Stacy. Tak kiralah lagu Pakai Buang or lagu Stacy ngan Adam tu...

Jadi aku pun terpaksalah donlod lagu tu dari internet masuk kat henpon aku. Tujuannya...untuk memudahkan aku buat kerja.

Kat bawah ni aksi dia menari... kepala ala-ala Stacy.



Aku tak retilah nak rotate video ni...

sapa leh ajar cara nak rotate???

4 comments:

sayangsayangibu said...

wah mahu jd artis kah?

manisz said...

amboi2.. kalah stacy ni haaaaa..

budak2 lain rileks jer duk tgk.. si Kyra semangat!!

nk kata omaknya dulu g clubbing2 idak lah plak.. mungkin jangkit aunty2 yg serumah dgn omaknya dulu kot!

chekna said...

amboi, bukan main goyang lagi ek!! bleh satu geng ngan abang ziyad la ni, dia pun suka joget jugak..

sheila said...

kak jaja,
dulu den risau anak den xdo respon bilo org nyanyi2 ni...skali dah bosa sikit..amik ko

sham,
wahahahhaha..ammi dia kaki 'tido' je dulu...

ina,
boleh boleh..nanti kalo geder2 nak senangkan proses kite berburak...kita pasangkan je lagu..biar budak2 ni nari x ingat donia