Mak Malu Nyah

Tuesday nite aritu aku check in masuk Crowne Plaza Mutiara kat Jln Sultan Ismail. Kalo tak sebab Mr. Kay ada event kat sini tidaklah aku hingin duduk kat hotel sekitar KL ni. Cam rugi je kan..baik duduk je kat rumah. Aku adalah tidak dibenarkan gi keje kalo Mr. Kay kene buat keje luar ni.

So, since dalam keta lagi perut aku cam dah memulas-mulas. Sampai je bilik, tanggal spec terus cari toilet. Dapat duduk kat toilet bowl tu..fuh legaaaaaa rasa. Sambil2 aku buat business mata pun melilau2. Yelah..jakun sikitlah kan...bukan slalu pun dapat dok hotel ni. Skali aku nampak Mr. Kay ngan Kyra dari dalam toilet. Fuh...time tu aku ingat ada see-through glass as divider antara bilik ngan toilet.

Yelah...aku dah bukak spec mata time tu kan. Sekali aku dengar Mr. Kay kutuk aku kat anak dia. "Tengok tu...ammi o-oit tak tutup pintu...busuk". Aku mcm apahal lak ni kan...aku dah kunci pintu dah tadi.

Rupa-rupanya yg aku sangka see-through glass tu tidaklah wujud. Ko kene tutup sliding door itu....sib baik aku tak bogel2 dlm toilet tu...sopan je aku duduk buat business

Toilet bowl tu ada disebalik covered glass bath area tu. Yang disebalik bath tub tulah aku ingat kaca see-thru.

Sepatutnya kenelah tutup camni...barulah privacy nak buat kerja2 kat dlm tu.

Walaupun Mr. Kay laki aku...tapi aku tetap malu ngan dia..auwwwwwwwwww.

2 comments:

manisz said...

ish ish ishhhhhhhhhh.. sian kawan aku! termalu disitu..

bis tu ko teruskan berak ke ko bangun tutup? eh tkkan ko bangun kan.. Mr. Kay tutup kan? ke dia syok dah tgk ko o-oit! ahahahahahaha..

chekna said...

hehehe.. kalako la ko ni sheila... nasib baik si kyra tu xmasuk, kalo hero aku, confirm dah melompat masuk punya.. skg ni asal masuk toilet je nak ikut.. jap2 nak mandi..jap2 nak mandi.. padahalnya nak main je...