I've told u

See...kan aku dah cakap. Nilah cara anak dara ni bergambar sekarang ni. Mesti dia bajet cute mute comey lotey kalo buat camni. huhuhuhu

Tapi anak ammi mmg cute kan..

Alahai...baru sehari x dgr suara dia, tak tengok gelagat dia aku dah rindu. Cepatlah kuar baby...ammi nak jumpa ngan kakak ni

5 comments:

sayangsayangibu said...

betul tak gelagat anak anak, w/pun di dalam gambar dah mampu buek kito tersenyum? ;p

sayangsayangibu said...

kaka balik s'ban yo...
samolah dgn akak maso anak anak tak sekolah dulu, nak bersalin yo habis anak kono hantar rumah mak long eh, sib baik di K.L ajo... ;p

sheila said...

kak jaja,
yelah kak..konolah anta balik sanun. kalo kek sini kang maun abah eh terkangkang2 nak nguruskan segalo mak nenek bondo

chekna said...

cute la kakak kyra ni.. geram tengok tangan gebu dia tu... aunty nak gigit skit bleh???

sheila said...

ina,
baru2 ni je badan dia nampak cam gebu2 gitu..selera dia dah bertambah kot