Kesinambungan kenapa saya suka dia

Aku penah buat entry ni dulu (kenapa saya suka despatch saya). Dan harini terbukti lagi...aku mmg suka gila ngan dia. I LOVE U ROY.... gile stetmen ni boleh mengundang fitnah.

Aritu aku sebut kat ofis...aku nak makan buah nona. Penah skali tu aku nak tido cam terbayang2 je buah ni. Cakap ngan Mr. Kay dia ckp..." kat mana nak cari".

Gila lama tak makan buah ni. Rasa last makan masa aku kecik2 kot..tu pun sambil lalu nak gi kedai Aso Gemuk tu...aku ngan arwah Mimi aku cilok buah ni kat tepi jalan.

Aku cuti Jumaat ngan Isnin aritu. Selasa tu dia datang kat meja aku dia ckp.."nanti gi tengok kat peti ais".

Tadaaaaaaaaaaaaa..... buah nona.

Fuh...indah je rasa bila makan ni. Lepas ni kalo baby dalam perut ni "ngences" gak bila kuar aku taktaulah apa yang aku nak makan tapi tak dapat. Rasa semua aku dah bedal kot.

Thank you Roy....

Nota Spender:
==> ngences tu adalah perkataan dalam bahasa jawa yang bermaksud air liur menjejeh2.

4 comments:

chekna said...

xpernah tengok buah ni.. sedap ke??

sheila said...

ina,
sedaplah...isi dia cam buah durian belanda tu..tp x msm

biasanya kalo kat pokok kale ijau..dah masak pun x brapa nak itam camni..yg ni versi itam punya aku rasalah

sayangsayangibu said...

sbau wangi yo buah nona ni kan..
sodap eh..
akak pulak ngences ;p

athirah said...

bestnyeee... lama gle xmkn buah ni... skang ssh nak jmpe... nak2.. pos r sini skit...