Me and My Readings

Was in Seremban last Sunday untuk menyerahsimpan anak dara aku kat rumah mama.

Sedihnya masa nak balik tu..I told her

Me: Kiya stay with Muma ok..ammi's going to work
Kiya: angguk pale pastu kiss2 aku cam biasa and bye2 aku.... (waaaaaa...emotional lagi)

Stop it Sheila.

****************************************
Malam tu after Maghrib we went to Jusco S2. Aku nak cari something for me to read. I still have 1 book at home tapi serious I just couldn't understand the story line. Author buku tu nenek tua..gile kerepot dah...jadi agak2 korang camne gaya penceritaan dia?

Buku tu Mr. Kay hadiahkan aku dah lama dah. Sebelum ada Kyra lagi. Gila baca satu novel sampai dekat 2 tahun huhuhu...

I end up buying these 2 books. Sudoku ni wajib sebab buku ni nanti akan duduk kat dlm toilet. Jadi teman waktu aku tengah bizi "berbisnes".

2nd book is novel. Dalam satu buku ni ada 2 novel. Jadi agak teballah buku ni. Rasa cam murah beli camni compared to beli 1-1. Bayangkan each english novel cost about RM35...tapi I bought this 2 in 1 novel for only RM39.90..worth buying isn't?

Cecelia Ahern ni author utk buku P.S. I Love You. Crite ni dah difilemkan pun... adalah jugak 2-3 kali aku tgk part of the movie kat HBO... tapi aku standardlah... bukan reti sangat pun tgk cite omputih lelama. Kalo tengok cite TAmil takpe.

Selingan Drama sebabak semalam:
Mama: Anak ko ni kuar mesti itam cam ko. Tak habis2 tgk cite tamil, minum nescafe pekat, kopi pekat, makan coklat
Aku: Tulah mama..lain kali mama tu carilah laki yang putih barulah kitorang ni pun putih
Daniel: nanti anak ammi itam cam Ucu

Wawawawa..sedap tau sume org ngutuk anak aku.

3 comments:

sayangsayangibu said...

Sudoku ..dah lamo ayong mintak
tak terboli lagi.. :(

tak semsetinya itam...tp itam tu menawan kan?

chekna said...

sempat lagi ke nak baca novel2 ni.. aku kalo setakat majalah bleh lagi la..
xpe, pikir positif skit.. kot2 baby yg kluar nnti ada iras2 muka aiswarya rai ke, rani mukherjee ke.. heroin tamil pun skg ni ramai gak yg lawa2 kan!! (ye ke?? padahalnya xpernah tengok pun cite tamil ni...hehehe...)

sheila said...

kak jaja,
boli an lah..oooo buku omak eh bukan main laie yo. sudoku ni elok tuk otak eh..biar cokap bab nombor2 ni

ina,
ni utk aku baca kat rumah boring2 ni..dlm ward karang tak taulah larat baca ke tidk