Tag

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Kalo tikam pakai pisau harus mati serta merta...dah xyah pikir2 lagi dah kan. Tapi kalo melalui kata-kata, perbuatan... aku akan slowly jauhkan diri dari orang camni. Semangat nak berkawan akan hilang dengan sendirinya

2) 6 orang di hati anda?
  • Always my late Aca & Mama
  • Siblings
  • Kamarulzaman Mohd Jamil
  • Kyra Saffiya and lil baby K yang ntah bila nak pop out
  • Best Friend Forever...who???
  • Friends

3) Anda rasa anda comel?

Comellah kot sbb 2nd bos kat ofis ni slalu ckp "comeylah hang ni Tagoor"..hohoho. Tang mana yang comey ntahlah sbb aku dah rasa cam penguin je ni

4) Single or taken?
Single in heart, taken in reality. Huh..getiks

5) Blog yang anda suka?
Banyak. Most of the time aku baca blog yang ada frequent update and duduk belah2 atas blogroll.

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
I'll make sure katil dikemas lepas bangun. Tapi macammana aku kemas pun bilik tu..tetap nampak cam hampeh..sbb ada WASHING MACHINE dlm master bedroom. Mencik arrrrrrrrrr. So fren..next time sebelum beli barang ukur dulu pintu yg ada ok.

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
Highway Star - Deep Purple (itupun sbb ada orang opis call enpon aku..kalo tak mmg xde dengar lagulah arini)

8) Last text message?
"Wei la kang ko tolong komen kat .......... " kata teman seopis merangkap BFF yang enjin susah mau mati.


9). Last phone call?
Dari ofismate

10) Hari terakhir anda menangis?
Lately hari2 aku menangis. Aku terlebih emotional. Mr. Kay marah Kyra aku nangis..aku marah Kyra pun aku nangis gak..camno tu???


11) List lima color favorite anda?
  • Black - most of my baju are black
  • Brown
  • Purple - i realize...baju kyra byk kale pepel & yellow
  • Yellow - rumah mak kale kuning & brown hokey
  • PINK ... kkakakakkaka (tak kose aku)

12) Orang terakhir anda ber-YM?
It's been ages since I last Ym-ed. Aku rasa sebelum buat geder2 AP kat PD tulah ngan nenek pengerusi, acik ceti sume tu.


13) Game paling anda suka?
  • Yang jenis nombor & huruplah cam sudoku, text twist, scrabble...
  • Kalo kat FB...game kebun2 tu lah..apo laie

14) Adakah anda peminat MCR?
Peminat tu taklah sbb aku takut tgk baju & mata dorang walaupun mekap tak seteruk grup ozzy osbourne tu..tapi i love to hear their song. Ada gak bli CD pirate hohoho. Lagu Black Parade, I Don't Love U, Teenagers tu leh layanlah

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
Perasaan? biasa2 je


16) Anda rasa tag ini best?
Biasa2 jugak

17) Tag lagi 10 orang
  • Shamriza
  • Ina Solehah mama Ziyad (pjg ok nama tuk ko na)
  • Jawablah sapa yang rasa takde idea nak mem'blog' tu

3 comments:

chekna said...

tau le tag ni panjang, nama aku pun ko letak panjang gak ek...

ye la..ye la.. nnti aku buat tag ni.. tag aku tu ko dh buat ke blom??

manisz said...

ewah ekau.. nama mak heh.. ok!

sheila said...

ina,
tag yg mana ni??? nanti aku cek balik ye

sham,
haruslah...ko kan kata kat blog aritu..mud ko mud malas sedonia