I'm His Sista

She has the feeling I guess that the baby belongs to her. Over protective towards her baby brother. Dia marah ok kalo orang lain especially rest of the kids pegang adik dia. Laju je dia tolak orang..pastu tu dia kasi muncung baik punya utk nak cium baby.

Dahlah dia tengah selsema sekarang ni...takut tak berjangkit kat baby..tapi kalo tak kasi kang dia merajuk plak.

Dia dah tak pernah lagi nak pegang2 perut aku...cium perut aku. Cam tau baby dalam perut ammi dah kuar...dah xyah kiss2 kat perut lagi.

Suka aku tengok gamba ni...cute je kakak

Baby tengah menguap time ni..laju je dia suruh baby tutup mulut. Alhamdulillah dia jenis pandai usap2...pegang slow2. Mula2 tu risau gak kalo dia main rentap2 baby cam yang dia slalu buat kat Upin dia. Maybe dia dah biasa ngan baby kat umah babysitter kot

Gamba ni aku snap kul 5.45 pagi camtulah. Aku baru je lepas feed baby, pump susu and dengar baby kentut baik punyaaaa... dia kalo kentut mesti beserta ngan isi2 skali. Oklah..gi simpan susu kat fridge dulu..masuk balik bilik nak salin diaper tengok kakak dah baik punya berdiri sebelah katil. Padahal dia tido kat bilik lain ngan Muma dia. Tapi dia tak kaco..dia tengok je aku bersihkan montot baby sambil usap2 pala adik dia.

4 comments:

chekna said...

so sweet...... baiknya kakak kyra ni..jaga adik bebaik ok... untung ammi dapat assistant yg baik punye....

Aida Alias said...

bagusnya kyra.. sgt penyayang.. nampak lebih matang je dr usia dia dlm gambar tu

sheila said...

ina,
buat ms skrg ni tugas dia..anta botol kosong letak kat sinki, buang diaper kotor baby hehehhe..dah buleh harap dah anak dara aku ni

kak aida,
tulah tu..nampak live pun sama. tak mcm budak umo 18 bulan kak..mama kata mungkin sbb dia cepat ada adik tu yg nampak cam dah besar tu

Sumijelly said...

wah..bila ada adik nie..si kakak kenela sopan santun sikit..hihihi
jgn la buli adik yek...

Sumijelly.com