Jamu

Aku start makan jamu lepas hari ke 14. Aku telan jamu serbuk yang dicampur dengan air panas pastu 2 biji jamu pil. Tapi lepas 2 kali makan aku stop.

Baby tak tahan kot ngan jamu ni. Dia yak-yak cair...pastu banyak gilo. Aku rasa tiap kali dia yak-yak cam abis kosong segala isi perut dia. Kesian.

Masa memula dia yak-yak tu..aku gila gelabah. Abih tilam dia ciritkan..dahlah waktu tu kul 3 pagi. Aku jadi blur plak camne nak bersihkan montot dia. Nasib baik Mr. Kay ada untuk jadi penyelamat

Nantilah...tunggu dia dah 2-3 bulan sok...aku sambunglah makan jamu ni. Kalo tak makan rugi lak nanti. Kang ada lak org kata AKU BAZIRKAN DUIT LAKI AKU.

Makanya jamu2 yang ada...aku terpaksa masukkan ko dlm kotak ubat balik ye

4 comments:

unggustica said...

k.nest, mkn jamu serbuk & pill tu mcm over dos je...jgn tinggal terus, cuba mkn pil tu jek... at least panas sikit badan, bleh maintan susu.

k'eja said...

nest kompen body jd macam mak dara....;p

delyla said...

yor la sheila... ko breastfeed kan, so jamu nh slalunya panas utk baby... ada yg x sesuai... ko leh aje stop dulu wt sementara... then lepas2 tuh leh sambung...

tp ada gak sesetengah pil jamu yg serasi ng badan ibu & baby... so x memberi kesan if ko nyusu...

pape congrats 4 ur new baby... take care!

p/s: ko pantang kt ne nh???

chekna said...

aku dulu skit punya xlalu nak makan jamu2 ni sume.. siap standby asam lagi.. last2 terbuang camtu je... kalo dibaca dek "akuwanita" ni confirm dia kutuk aku punya... hehehe....