1 hari di malam raya

SELAMAT HARI RAYA

Aku tau aku lambat wish korang...tapi aku tetap ingat.  Raya tahon ni cam kurang umphhh..feeling raya x mari.  Aku tak excited cam tahun2 dulu....tak excited nak tolong mama prepare lauk, tak excited nak tolong mama kuarkan pinggan mangkuk.  Apalah hallnya.  Nak kata gado2 ngan Mr. Kay taklah pulak... kami mesra ciom molot...hohoho.

Malam raya sebab cam dah xde apa nak buat sangat...temanlah Mr. Kay main mercun ngan budak2 ni. 

Mr. Kay tengah cari port nak pacakkan botol ni.  Payah betul kalo duduk kat rumah yang tanah tak rata ni

Budak ni takut ok bila mercun tu bunyi. 

Sekian saja cerita malam raya saya... maafkan saya.... momentum belum mari lagi

4 comments:

manisz said...

wahhh Kyraaa dah besar.. sangat cepat masa berlalu.. dlu jumpa tk leh jln lagik..

sangat comel ko.. kurus melidi jerkk..

Ms Pearl said...

sheila aku bekanan la legging kyra
hitam putih belang belang tu beli kat mana

sheila said...

sham,
mmg dah besar dah pun...montot besar, peha besar...mulut banyak pergghhhh..penat nak melayan

nyiah,
aku bli kat pasar malam jek.. buat pakai tido...rege dia RM12 saje hehehhe

chekna said...

sama la hero aku tu, takut nak main bunga api...