Jangan Melucah

Entry ini tiada tujuan untuk mengekploitasi sesiapa.  Jadi jangan melucah.


Ha...amik sign NO SEX ALLOWED ni

Ye..walopun aku letak gambar bogel kat bawah ni..tapi boleh tak aku nak kata ni kategori BOGEL SUCI.  Sukahati aku je.

Kan aku dah kata..aku kene jadi Ammi yang adil lagi saksama.  Makanya kalo kakak ada gamba mandi sambil berehat ni..adik pun kene ada jugak.
Puteri & Putera yang diekspolitasikan tanpa niat buruk oleh Ammi mereka...ahaksss

Yang sama disini adalah
a)  Tempat mandi itu walopun warna telah agak kusam
b)  Bath Mat walopun yg kat gamba adik tu dah kusam jugak
c)  Tukang snap gamba & tukang mandikan anak...sapa lagi kalo bukan Ammi yg "cun" itu hahahha

No comments: