My 3mos baby

Every 23rd of the month ... bertambahlah umo Khilfi.  Maknanya akan hilang sedikit demi sedikit...baby sound dia..cara nangis dia pun akan bertukar... I'll miss that moment.

At 3 Khilfi dah buleh angkat kepala... in fact masa umo 2mos ++ pun kepala dia cam dah kuat2 gitu.  Tak sia2 aku telan kalsium...segala mak nenek ubat yg doctor prescribe masa preknen

Khilfi dah x minum susu badan aku.  Why?  I'll story later in next entry

Minum susu 3.5oz. 

Berat dia stakat 2.5 bulan adaalh 5.1kg aje.  Ringan ok anak aku ni.  Aku ckp kat Mr. Kay aku nak anak yg bam2... sedap nak gomol2.  Tapi Mr. Kay kata "oklah tu ringan...kalo gemuk nanti dah besar xleh kurus camne??"

Panjang dia xtaulah brapa.  Kat klinik yg gi cucuk tu xde ukur2 panjang plak...ada timbang je.  Tapi ramai yg kata dia ni tinggi.  Spesis abah agaknya


Aku suka tengok mata dia....matilah mak puji mata anak sendiri cantik hahahhaha
Time tengah teman abah & kakak mandi laut ni lah dia nak meragam.  Potong stim betullah adik ni.  Siap termuntah plak tu

Tenang je tengok bb tido kan
Tengah buat muka ngada2....konon nak mintak kita dokong dia.

Don't know what to type... i lost all the idea due to the stupid call from Citibank.  Sibuk suruh aku amik Cash Loanlah...buat auto debitlah...buat transfer hutanglah.  AKU TAKNAK..AKU TAKNAK

1 comment:

mummy_ayu said...

kejab ajer kan...suka tgk baby..chumel sgt...kalu dpat sedap dipeluk peluk dan diciumcium...ummmm