Taik Idong Masin

Sapa yg mula ckp taik idong masin??

Orang yg mula ckp tu mesti dah penah rasa taik idong dia kan...hahahha.

Musim2 raya ni yg paling kaya adalah budak2.... anak aku pun tak terlepas.  Tahun lepas kyra lom pandai lagi bab2 duit ni...dia dapat je duit...aku sambar..dapat duit aku sambar.  Dia buat bodo je..sbb dia taktau

Tahun ni... dia dapat aku kene mintak baik2.  Kalau main sambar2 je gerenti dia jerit.  Kalo jerit suara merdu takpe gak..ni dia kasi kuar stok nyaring, berdesing.  Pergghhhh.

Angin dia baik laju je dia kasi kat aku...kalo angin kurang baik, sendiri mau ingat

Kesian je tengok dia tido

Tapi disebabkan dia kedekut takmo kasi aku pegang duit raya dia... all the dari Slim River ke KL dia pegang sampul duit tu.  Asal aku cuba2 nak tarik je dia sedar dari tido

Camnilah rupa budak taik idong masin ni tido

No comments: