Setahun Hanya Sekali

merayakan hari yang mulia ini... banyaklah ko..ini lagu raya. 
Setahun hanya sekali je aku berjogging-joggingan kat tasik.  Boleh gitu???

Last aku gi tasik masa ni...


Baby yang Mr. Kay dokong tu adalah Kyra...masa umo dia 7 bulan.  Sekarang ni umo Kyra dah nak masuk 22 bulan uollss..

Baby yg didokong tadi tu dah boleh dokong adik dia pulak

Asal amik gamba je nak tunjuk peace..peace yg x menjadi
Si kecik idong kembang ni pun haruslah dibawak skali.  Kaki yang tersesat tu kaki akulah tu heheh

Aku jauh diblakang...yelah kata dah gemukkan.  Ditengah tu en. Abah...dan anak dara tu jauh kat depan.  Nampak tak 2 org budak lelaki baju itam kat tepi tu...
Kyra tengah beramah mesra dengan budak2 tu... siap tunjuk peace lah... tunjuk gud-gudlah. 
Disebabkan kita cuma ke tasik utk jogging setahun sekali..makanya there's no sport shoes for you kakak
Pastu sibuk nak tolak stroller.

Bila aku pegi tasik ni??
10.10.10.... haaaaaa...apa korang ingat korang je nak kawin tarikh cantik2 ni??? aku nak gi jogging pun pilih tarikh cantik ni jugak tau

No comments: