Aku bukan anak ayam

Last 2 weeks office aku porak peranda gara2 electricity trip.  Habis segala benda terbakar.  Power supply untuk PC, power supply photostat machine, pabx, network switch, modem.  Pendek kata lumpuhlah ofis aku.  Sume start dari aircond. 

Bila dah tukar segalanya..tiba2 lampu kat atas kepala aku plak blow..tebabooommmm.  Sib baiklah aku xde kat tempat duduk time tu.  Kebetulan aku lambat masuk ofis sbb anta Kyra gi clinic.

Bila dorang dah restore balik electricity...boleh tak kalo dorang kasi aku pakai lampu ayam....hadoyaiiiiiiiiii

 Dah rasa cam nak mengeram plak aku duduk kat tempat aku

Konon2 romantik sangatlah bila pakai lampu ni...hish.

Lepas ni kalo power mata aku increase aci tak kalo aku mintak ofis bayarkan bil hehehhehe

2 comments:

Ms Pearl said...

hahahahaha lampu ni
romantic la gak heheheheheheheh

p/s: mengeram tak nyah? hehhehehehe

sheila said...

nyiah,
romantik tapi kalo rabun buat pe nyiah..teraba2 je gitu ahakssss

x kose ngan ngeram time panas2 dlm ofis tu..ekon xde