Budak itu merajuk

Ni cerita lama.... tapi sebab line tenet kat ofis aku adalah cam hampeh..makanya berkepuk gamba duduk kat dlm folder.

Ni aritu gi LCCT jemput Mr. Kay balik dari Bali.  Aku pun taktau apsal tetiba dia merajuk... takmo cium abah dia...takmo duduk ngan abah dia.  Kalo tak tu dialah manusia yg gila kose berkepit..tak kasi can langsung kat ammi dia.  Asal ammi duduk sebelah abah je dia datang menyelit kat tengah..jeles tak hengat ok dia ni.

Ni bukan percubaan mengubah setting gamba...tapi apsal ntah tetiba jadi terang camtu gamba ni.  Pembalikan cahaya kot hehehhe. 

Tengok dia..takmo duduk kat seat..tapi nak duduh celah kangkang ammi dia


Sampai tertido2 dia dengan gaya camni.  Aku ni risau kaki dia lenguh..cubalah alihkan posisi dia..tapi dia bantai lak melalak...huhuhu...layan jelah

1 comment:

bantalbucuk said...

hehe..comel die majuk..!