Dia sudah pandai

bermain mata...... ahakssss

rileks ye adik..lom sampai masa lagi nak main2 mata ngan awekssss.

Khilfi dah pandai pegang botol sendiri and aku rasa dia akan minum banyak kalo dia sendiri yang pegang botol tu.  Kalo kita yg pegangkan..nanti dia buat2 kunyah putinglah...main juih2 mulutlah.


Aku kasi je dia pegang..tapi aku monitor sambil baring2 manja tengok tv kat sebelah dia

Opppssss..tersasar dari mulut plak...help me ammi
Oh...no comment.  Pls don't candid me

3 comments:

chekna @ mama ziyad said...

comeinya anak teruna ko ni shiela.. kejap je nampak besar.. tak lama lagi mesti dah boleh lawan main ngan kakak kyra..

U-jin said...

udah besar khifli...
ade 2 org bdk yg isap susu dirumah ko ek...hahaha...

sheila said...

ina,
yelah..makin peninglah ammi dia..makin terserlah kenyaringan suara ammi dia nanti..skrg ni pun kengkadang dah ada cam sore tarzan aku rasa

kak mas,
a'ah..2 je bapak dia stok lain hahahhahaha