Jadikan Pedoman

Dah lama dah aku prasan billboard ni. 

Lokasi:  Nak masuk from LDP ke NPE...eh ye ke?? cam pandai je aku ni

Ni billboard tuk GPS

Pedoman tau kengkawan...jadikan destinasi anda sebagai PEDOMAN


Tiap2 hari lalu kat sini mesti aku nak gelak.  Boleh tak sebelum men'translate' sesuatu tu... cari dulu tesaurusnya... apa lagi perkataan yg sesuai dengan maksud yg nak disampai.

PANDUAN DESTINASI ANDA...bukankan lebih sesuai perkataan itu??

Bila dia guna perkataan pedoman tu macam GPS jenama PAPAGO ni nak berdakwah plak aku rasa

4 comments:

mummy_ayu said...

ye la..mcm kureng sesuai je kan..

chekna @ mama ziyad said...

xpernah nampak plak.. mmg tak sesuai sungguh...

Aida Alias said...

kah kah.. macam ini pun ada

sheila said...

ayu,
mmg sangat tidak sesuai

ina,
ko kalo drive mana nak nampak..ko kene jd co-pilot baru luas pandangan