Nak duduk

Kyra dah ada ciri2 kakak sekarang ni.  Walaupun kadang2 cara dia tu agak kasar...tapi sekurang2nya dia tau itu adik dia.

Asal aku pegang je handphone or kamera... dia mesti nak posing ngan adik dia.  Nanti dia ckp "nak duk adik"... maknanya dia nak kite dudukkan adik kat atas riba dia.

Layan jelah....


Masih tegak dua2 anakandaku.  Kain batik kale biru kat sebelah tu bukan ammi dia punya tercicir ye hahhah .. itu kain bedung si bujang kecik.

Hampir condong cam Pisa Tower

Sudah tak mampu menahan...dah kakak dah mintak tolong
Dan akhirnya...collapseeeeeeee

Aku tau agak bahaya bagi dia pegang adik..tapi kadang2 aku kene bagi apa yg dia nak.  Bila aku selalu sangat say "NO" to her, contoh cam kakak don't do that to adik...kakak jangan tarik kaki adik...dia jadi cam marah... so sekali sekala penuhilah kehendak dia utk dia rasa diri dia cam kakak.

2 comments:

chekna @ mama ziyad said...

pasnih bleh la babysit adik ye kak kyra.. bleh le tumpang ziyad aku skali...

sheila said...

abg ziyadlah kene jadi kiya auntie ina...