Rajin anak ammi

Ko tak rasa bertuah ke bila dapat anak yg rajin?

Sangat bertuah ok...sebab aku bajet kalo kerajinan dia kekal lagi 5-6 tahun..senanglah ammi dia buleh goyang kaki. 

"Kakak tolong ammi basuh mangkuk"
"Kakak tolong ammi sapu rumah"
"Kakak tolong ammi lipat baju"
"Kakak tolong ammi basuh berak adik".....

Aci tak camtu???


Bangun je tido terus gi terjah kat longgokan kain....aku rasa dia dapat petunjuklah masa tido tadi
Dah penah berdiri tapi tak dapat siapkan...duduklah pulak...boleh lipat sambil tengok tv

3 comments:

chekna @ mama ziyad said...

untungnye ammi ada anak dara rajin camni.. tolong kemas kain baju aunti skali bleh??

Aida Alias said...

confirm rajin ni bila besar.. takyah suruh reti wat keje

sheila said...

auntie ina,
kiya buleh tolong kemas..tapi kiya nak vivit sebotol

kak aida,
mudah-mudahan..tapi skrg ni pun kengkadang nak mintak tolong kene puji dulu..ckp dia baik..ckp dia pandai..kalo tak tu dia buat donno je