Re-Union SK Rahang '91

Date:  27th Nov 2010 (Fabulous Saturday)
Time:  2.30 ~ 5.00 pm
Venue:  Selera Coffee House, Allson Klana Resort

**************************************

First of all credit perlu diberikan kat 3 orang ini......


 Rashid, Aida & Nick
Gambar adalah tunggang langgang...sebab makcik empunya blog ni agak takde masa nak susun kasi cun ikut kronologi.


Ni gambar nak kasi tunjuk aku dapat no. 3.  EG dapat dari Nazrul si pakcik YB

Ye...makcik blog ni mmg gila kose nak letak gamba sendiri bebanyak

Ko snap gamba aku ye Ayu.......
Aku snap plak gamba ko hehhehehhe


Ini Cikgu Tiarom.  My BM teacher dari darjah 4-6.  My class teacher dari darjah 5-6 and now aku kawan ciom molot ngan anak dia... DEKFA....what a small world
Mula2 sampai mmg bawak Kyra...
Sebelah Kyra tulah yg kasi EG kat aku..Nazrul
Yang dress up in pink tu Shakirah and besides her Syahrun.  Dia plak anak my Science teacher masa Form 1.


Tengah bizibodi telek gamba Masrul Indra Putera yg mmg aku xleh nak recall langsung

Camera xde...so makcik blogger ni dengan enpon pun jadilah


The Roses: 
From Behind:  Ruslina, myself, Shakirah, MummyAyu, Rabiatul
Front Line:  Zuraidah, Aida, Amelda & Syahrun

These are all the teachers during my primary

Ni sambungan gamba yg ke-2 tadi...boleh camtu?

Bila blogger bertemu blogger.  Bergambar itu adalah MESTI.  Renek sungguh aku ni kan Ayu...
Dulu the girlsss...sekarang the ladies
Ni plak gamba classmate masa darjah 6 dulu.  Guess aku yg mana satu heheheh


Ada lagi sambungan gambar tadi...sayang nak delete

All of us.  Tapi you can only see my eyes and above.

Me and my girl yg suka2 hati nak jerit...suka2 hati nak turun dari high chair.  Sudahnya ammi call abah suruh datang amik anak dara dia ni.

Main chop2 ke Ayu

Kat sinilah we had our 1st gathering

Aida.  She was my buddy masa zaman sekolah rendah dulu.  Segala2nya mmg ngan dia ni jelah

Tangan seorang blogger tegar

I wonder mana peginya gamba kumbang bertiga yg aku snap tu...hilang plak dari folder.

Walopun aku update ala kadar tapi aku happy banget dong..dapat ketemu sama teman2 yg sudah hampir 19 tahun tidak ketemuan. 

Dapat ketemu sama kalian yg dulunya ada rambut kini sudah botak bersinar
Dapat ketemu sama kalian yg dulunya kurus kini sudah semakin kembang
Dapat bertemu sama kalian yg dulunya bercermin mata besar kini sudah berkontek lens

Tiga baris di atas ditujukan khas tuk Nick, Nazrul & Rus hahahahha...

Harap2 adalah lagi rancangan2 yg menarik, yang boleh kumpul lagi ramai classmate kita dulu2... insya allah.

4 comments:

mummy_ayu said...

ha ha ha..lawak tul entry ko sheila..siap ada tgn aku lagi..
he he he...apa pun ptg tu memang best & happening..hrp ada kesinambungannya nanti..and harap leh jumpa lagi ramai..kan...

Sya Annur said...

ni kalo aku cerita kat cikgu bm kau tu sure dia jiwang2 KLMJ. hahaha...

sheila said...

ayu,
sangat best

dekfa,
planning kitorang next event nak ajak teachers plak... of coz yr mom kat toprank lah kan

Anonymous said...

wowww u guys ni senior... mcm mn ley dpt kumpul semua ni... saya ni upsr year 97.. so kalu boleh nk jgk buat reunion :)